Gå till innehåll

Rösta på det bästa förslaget (maj)


Pace

Vilket förslag tycker du är bäst? Se inlägget för en längre förklaring.  

32 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilket förslag tycker du är bäst? Se inlägget för en längre förklaring.

    • Betalfunktion för att ladda upp filmer
      0
    • Bild i signaturen
    • Länka om logotypen i forumet
      0
    • Kortfilmstävlingar och manustävlingar
    • Animation i filmskolan
    • Ta bort karma-funktionen
    • Gör länken "bevaka detta ämne" mer tydlig
    • Länksamling uppbyggd av användarna själva
    • Aktiviteter utanför forumet, t ex studiecirkel
      0
    • Tutorials i filmskolan som medlemmar skriver
    • Frågor & svar till filmare, medlemmar skriver frågorna
    • Lägg forumet Videokameror på förstasidan av forumet


Recommended Posts

OBS: Den här omröstningen är stängd. Vänligen starta nya ämnen i vårt tips- och förslagforum om ni har något nytt att tillägga.

 

Nu har vi fått in förslag för maj månad i ämnet [thread=8278]Ge förslag och vinn biobiljetter! (maj)[/thread].

 

Nu är det dags att kora en vinnare, och vi behöver din hjälp! Rösta på det förslag som du tycker är bäst.

 

 

  1. Betalfunktion om 10-20 kr/mån som ger tillgång till att ladda upp videofiler om 100-200 MB i valfritt format (förslag från lilla_farbrorn).
  2. Bild i signaturen (lilla_farbrorn).
  3. Länka om logotypen i forumet så att den går till forumets huvudsida snarare än huvudsidan för nyheter (T-kock).
  4. Kortfilmstävlingar och/eller manustävlingar (Java ex Machina).
  5. En avdelning om animation i filmskolan (Clown).
  6. Ta bort karma-funktionen från forumet (Mr.Man).
  7. Lägg till "bevaka tråd" så att den syns tydligare (lilla_farbrorn).
  8. En länksamling uppbyggd av användarna själva (Spartacus).
  9. Studiecirkel där syftet är att lära sig genom praktiskt tester. Kort och gott aktiviteter i verkliga livet, utanför nätet (Java ex Machina).
  10. Tutorials i filmskolan som medlemmarna själva kan skriva (Mannemoviemaker).
  11. Frågor och svar till etablerade filmare. Medlemmarna skriver frågorna och filmaren svarar (Java ex Machina).
  12. Lägg forumet Videokameror direkt på förstasidan i stället för att ha den som underforum till Videoteknik (Rogge).

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=lilla_farbrorn]jag tror folk underskattar mitt förslag nr 7.

 

Pace, genomför det ändå!![/citat]

 

Tror att man är så van vid att detta sköter sig själv från andra forum att man inte tänker på det här. Först nu när jag läste det som jag reagera på att funktionen inte finns.

 

Tutorials tycker jag man skulle kunna ha en sticky i respektive tråd för, som den i redigeringstråden.

 

Ang att lägga 10-20kr/månad för att få ladda upp filmer så kan man ju anlita ett webbhotell för det priset och få en egen .se domän för nästan samma pris. Plus att man får betydligt mer än ynka 100-200mb för det priset.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=barnholdt]Ang att lägga 10-20kr/månad för att få ladda upp filmer så kan man ju anlita ett webbhotell för det priset och få en egen .se domän för nästan samma pris. Plus att man får betydligt mer än ynka 100-200mb för det priset.[/citat]

Jag är medveten om detta och mitt förslag var inte det bästa precis. Har själv webhotell på 3 gig så jag har personligen inte behov av den här tjänsten. Tänkte mer på andra som kanske vill ha ett simpelt sätt att dela med sig av sina verk. en tia via sms till voodoofilms betalnummer är ju betydligt enklare än att beställa domän. då ska visakort och föräldrars tillstånd in i bilden och man ska lära sig hur ftp fungerar. sen har man ju betydligt fler skyldigheter om man själv ska hålla koll på räkningar och sånt.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Då var omröstningen stängd.

 

Java ex Machinas förslag om Frågor och svar till etablerade filmare fick majoriteten av rösterna. Grattis!

 

Biobiljetter kommer med posten under veckan.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...