Gå till innehåll

AlamDV


anden88

Recommended Posts

  • 1 månad senare...
  • 3 månader senare...
  • 3 veckor senare...

Tror att det enda sättet är att tanka hem den, och sedan låsa upp den med en nyckel/serienummer som man köper på deras hemsida (http://www.alamdv.com). Dokumentationen talar om en installations-CD, som om det vore en "boxad" produkt , men jag tror inte den existerar. Jag kan ha fel.

Personligen tvekar jag inför ett eventuellt köp. Den har kraschat respektive sjabblat bort data lite för många gånger för att jag skall känna mig riktigt övertygad om att det är en bra produkt.

Dessutom: Rendering av effektpålägget måste ske med applikationen i Windowsförgrunden, annars får man med eventuella överlappande Windowsapplikationer i sin film. Man skickar tydligen skärmdumpar av AlamDV-fönstret till resultatfilen, och det känns för mig vääääldigt skumt och amatörmässigt.

Ljud kan man också glömma. Det kan man ju iofs mixa ihop igen i ett sjysst redigeringsprogram, men det känns ändå lite omständigt.

Å andra sidan får man rätt mycket för pengarna, så den är väl prisvärd ändå.

Hej och hå, vad jag babblar på... :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...