Gå till innehåll

På crossbanan?


dr_krupp

Recommended Posts

Är helt ny här och det här är en första tråden som jag skriver i.

 

Fan vilken lyckoträff!

 

Det är en film precis av den här typen som jag själv kommer att sikta på att göra i sommar. Således ingen spelfilm utan bara cross, wakeboard, skate mm till grymm musik!

 

Jag njöt av det här filmklippet, verkligen. Det enda som inte var i min smak var musiken. Den var inget vidare.

Jag skulle ockå vilja se hoppen genomföras liksom..jag vill se hela hoppet med landning. Men jag antar att du ville ha snabba klipp och sådär?

 

Nåja, jag diggade den som fan iaf! Hoppas du fixar mer sånt här!

 

Länk till kommentar
Share on other sites

Hej. Kul att du tyckte om det. Det var egentligen inte alls planerat att det skulle bli så här. Jag tog bara med kameran till banan. Filmen blev väl runt 10 minuter eller så, och jag klippte bara ihop det här som ett intro liksom (hela filmen har jag inte plats att lägga ut). Men visst blev det lite fräckt. :-)

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 månader senare...

Tackar.

 

Jag hade inte så mycket material, och visste inte vid tillfället att jag skulle göra detta intro, det bara blev så i redigeringen. Och introt blev rätt kul, men kort, så därför använde jag flera klipp om igen - för att förlänga den. Hade jag planerat över huvud taget hade jag tagit med stativet också.

 

Kamera: Canon MV400i.

 

Synd att jag har så ont om webbutrymme, annars skulle jag kunna visa mycket mer liknande häftiga grejer. :-)

Länk till kommentar
Share on other sites

Tjena! Jag och en polare snickrar på en hemsida för filmare, hade tänkt att folk kunde lägga upp sina filmer för andras beskådan och kommentarer. Kanske en TIO I TOPP för filmer som får bra kritik.

 

Finns det nått intresse för en sådan sida? Webbutrymme har vi så de räcker ett tag iaf. www.sprocket.se

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag har en kort film i quicktime format som skulle må bra på ett webhotell.

Han är bara 20 772 stor.

Jag ska se om jag kan lägga upp den i ett nytt inlägg här i forumet nu.

 

Annars till Crossbanan. Det var väldigt snygga moves och filmningar. Men jag tror det skulle bli schysstare om du inte tonade så mkt mellan klippen. Prova att bara klippa rent. Eller kanske att tona mkt kortare tid, kanske möjligen en annan effekt.

Länk till kommentar
Share on other sites

Mr.Man: Hur fungerar er sida då? Är den för alla? Om den är det, hur lägger man upp sina filmer på siten?

 

www.paradiso.se är ju en likadan site, men kvalitén på filmerna är ganska dålig och det är många regler man måste följa.

 

Om ni fixar en allmän uppladdnings-site är det jävligt schysst! Förutom att designen på den är en aning fjollig ;)

Men vissa gillar ju rosa så.. spelar ju inte så stor roll iofs... :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Sidan är inte "live" för allmänheten ännu. Försöker se om det finns något intresse för den, och i vilken form isf. Vi har en idé om att man kan skriva manus tillsammans på webben, där folk kan fortsätta på vad nån annan har börjat på. Kan bli ganska kul!

 

Färgvalet på siten går att diskutera.. Jag håller med. Ska framföra det till webdesignern!

 

 

 

 

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...