Gå till innehåll

Begagnat


viktim

Recommended Posts

[citat=Jonipoon]Varför går du bara inte in på blocket/tradera och söker då?[/citat]för att poängen med frågan var inte om man _kan_ köpa programmet utan om man får använda det hur man vill..

 

jag vet faktsikt inte

Länk till kommentar
Share on other sites

jag hänvisar till jakobs inlägg i tråden av Final_cut var man köper photoshop billigt. om jag sammanfattar det så menar jakob att han tror att man får köpa vidare en sån produkt men att du ska läsa licensavtal för premiere för säkerhetsskull. detta med att en licens bara sak funka på en dator är skitsnack, det funkar på flera. du måste ju kunna ta back up osv. i fall du äger programmet.

Länk till kommentar
Share on other sites

Tala med Adobe om saken. För Canopus gäller att du kan överföra licensen till en ny ägare genom att kontakta Canopus. Kanske går det också med Adobe och andra.

Du måste också kolla så att det program du köper inte är en uppgradering som kräver en tidigare version för kunna installeras.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...