Gå till innehåll

Sämsta filmen...


maxv

Recommended Posts

  • 1 månad senare...

Ja vad ska man säga egentligen? Konkurrensen är ju stenhård ;)

Thirten Ghost var verkligen nåt i särklass, jag menar det är väl ändå meningen att man ska bli rädd av en skräckfilm? Ett liknande exempel är ju Vampirer of The Desert och Queen of The Damde, jag fick rysningar över hela kroppen när jag såg dom och inte var det för att dom var läskiga.

Länk till kommentar
Share on other sites

Dark Star var Carpenters skolfilm som plockades upp av en distributör och den blev kult och finns fortfarande i en massa utgåvor. Så den har nog spelat in pengar. Alla distributörers huvudsakliga motiv. Jag tycker att den är en rätt skoj nollbudgetbagatell.

Länk till kommentar
Share on other sites

Då skriver jag "Lyckliga Hoppande Små Grodor" som exempel på världens dåligaste film. Det är en film som inte finns och ingen någonsin funderat på att göra. Men sämst är den.

 

Tycker nästan att uppföljaren är ännu sämre.

Länk till kommentar
Share on other sites

"Blå måndag" är tidernas sämsta film! Utan att behöva rabbla upp vad som är fel på den är det enklare att säga att absolut allt är fel. Finns ingenting bra med den, inte ens den där skaparglädjen man ofta hittar i riktigt dåliga filmer.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 10 år senare...
  • 1 månad senare...
  • 2 år senare...

Hm… Det finns många dåliga filmer. Vi har exempelvis The Room som är rakt igenom usel, men samtidigt är den så vansinnigt underhållande att den blir något av ett mästerverk. En riktigt jäkla dålig film, som inte har något underhållningsvärde är Every Thing Will Be Fine med James Franco. INGET blir bra efter man har sett den.

 

Annonslänk borttagen med hänvisning till 2 § i reglerna. /Pace

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 5 månader senare...

Och jag delade med mig av min åsikt om deras åsikt. En av mina favoritfrågor är den förvirrade uppfattningen att åsikter på något sätt är heliga. Det är de inte. Du har rätt att uttrycka din åsikt, men inte rätt att inte bli bedömd för din åsikt. Du kan fritt ta del av min. Och jag kommer att kritisera deras, din eller någon annan som försöker komma in om jag så önskar. Troll 2 är skräp. Varje aspekt av det. Även om de vill marknadsföra den, kan de ge den ett positivt betyg för att avslöja dess skamlighet. Den förtjänade sitt nollbetyg. Tills någon idiot förstörde det.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...