Gå till innehåll

Vill KÖpa Digital Filmkamera


KAE88

Recommended Posts

Hej, jag skulle vilja köpa digitalvideokamera. (Då dock om ett tag). Den ska då inte vara nån skitkamera. Får kosta upp till 10000kr. Den ska då även vara realtivt bra i mörker. För alla kameror som jag har filmat med hitills har man inte sett ett piss i efter klockan 3 på vintern.

//Kalle

Länk till kommentar
Share on other sites

Ja det finns ju en heldel kameror med bl.a. nighvision men även mörkereffekter så den tar upp det minsta lilla ljus den ser utan att kameran bli alltför dyr. Dock blir ju kvalitén sämre... Priset säger ju ofta en hel del!

God jul

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Ayame]Du verkar ha grovt missberäknat priset på en icke-skitkamera. lägg till 30 papp på den summan du skrev i första inlägget.[/citat]

 

Ja beror på hur man definerar skitkamera. Med skitkamera menar jag typ "skriv en slogan till Kellogg's Cornflakes och vin en filmkamera. Den har massa häftiga grejer man kan göra ex. Filma och stoppa osv..."

Ingen HVX200, känns om det inte går med min ekonomi.... ok, jag vänder frågan... Vad är det bästa runt 10000 kr...

//Kalle

 

ps jag gick runt på blocket lite o hittade den här kamera http://www.blocket.se/vi/6761221.htm?ca=6_s , skulle det vara något att rekomendera??

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...