Gå till innehåll

Fler kamerafrågor.. Canon XL2:s "filmlook"


anders10

Recommended Posts

Hej igen!

 

Ställde frågan när XL:2 an precis hade kommit ut och fick inte så många svar.

Nu när den har funnits ute ett tag och många har köpt den, kanske jag får fler svar..!! Jag gissar att ett flertal "voodoofilmare" använder en sådan..?

Till frågan! Läste om kameran att den har ett speciellt "cinelook" läge.

Hur ser det ut när man filmar i det läget. Blir det någon filmkänsla på bilderna

eller var det bara ett marknadsföringsknep..?

 

Vänligen

Anders

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=anders10]Hej!

 

Tack för era svar. Det skulle vara roligt om jag kunnat hitta inslaget på den länken som du gav mig Barnholdt, men det gör jag inte. Vad skall jag klicka på

för att hitta den där XL2 future tour? Hjälp...!!![/citat]

 

Den länken startar upp Itunes sen kommer du se ett urval på ca. 10 - 15 olika podcasts från den butiken som lagt upp sina filmer på just den Itunessidan. Välj ladda ned på den eller de du vill kika på. Det finns otroligt många gratis videopodcast på Itunes man kan kika på.

Länk till kommentar
Share on other sites

Hm, jag vill också se XL2 feature tour, men lyckas inte få igång den. Skärmen kommer upp, men filmen laddas inte. Andra filmsnuttar på samma sida går igång, men inte just den. Någon som vet vad vad som kan vara fel? Jag har Quick Time 7.0.3.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=jorgan]Hm, jag vill också se XL2 feature tour, men lyckas inte få igång den. Skärmen kommer upp, men filmen laddas inte. Andra filmsnuttar på samma sida går igång, men inte just den. Någon som vet vad vad som kan vara fel? Jag har Quick Time 7.0.3.[/citat]

 

Om jag kommer ihåg rätt så hade jag problem att se filmen från web-sidan men den gick att ladda ned från deras podcastsida på Itunes. Prova där om du inte redan gjort det.

 

lycka till

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...