Gå till innehåll

Ny Fet Plugg Till Premiere Och AfterEffects !


editART

Recommended Posts

Har lyckats att få tag på en "testversion" av pluggen. Snabb som attan på att beräkna stabiliseringen. Finns egentligen bara två inställningar för pluggen, hur mjuk man vill att bildstabiliseringen ska vara samt hur stor del av bilden som man vill att pluggen ska få använda till stabiliseringen.

 

Gjorde en liten test, gick helt enkelt rakt fram med min XM-2:a, lagom skakigt foto. La på pluggen och 1 minut senare hade jag en steadycam åkning, otroligt! Med tanke på att den bara kostar 1000 spänn så är detta mitt nästa köp. Jag är mycket imponerad!

 

Ha de

Länk till kommentar
Share on other sites

Oj oj vilket grupptryck, shit. Har faktiskt beställt den nu, får se när den droppar ner. Kostar ju bara 1000 spänn, spring o köp! ;) Jag kan iallafall säga att den är väl värd pengarna, men jag skulle nog inte köpt den förrens jag testat.

 

En bra sida för nyheter om nya pluggins till AE,Max m.m, kolla in http://www.proeditor.net Där finns även länkar till alla tillverkare av programmen och pluggarna, obs inget olagligt, bara information!!

 

ha de

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

SteadyMove tror jag bara finns bundlat med Premiere Pro och SteadyMove Pro att köpa... vet inte hur det är med testversioner osv.

 

Däremot har samma företag (www.2d3.com) gjort ett program mer dedikerat till proffs vid namn boujou som faktist har en demoversion!

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...