Gå till innehåll

Johnny Depp = porr?


Adam88

Recommended Posts

Känner ett behov av att få bekräftat att de jag talat med har fel. :)

 

Inte ska väl Jhonny Deep börja göra porrfilmsom jag har hört?

 

Är inte det lite, MYCKET synd på en så bra skådespelare. (Dock väldigt otacksamt belönad sådan.)

 

En enkel fråga:

Är det sant?!

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Adam88]Känner ett behov av att få bekräftat att de jag talat med har fel. :)

 

Inte ska väl Jhonny Deep börja göra porrfilmsom jag har hört?

 

Är inte det lite, MYCKET synd på en så bra skådespelare. (Dock väldigt otacksamt belönad sådan.)

 

En enkel fråga:

Är det sant?![/citat]

He he he... först o främst heter han Depp (precis som Anhool påpekade). Vi får väl klassa dit felaktiga namngivande som en Freudiansk felstavning? För det andra heter han inte heller Jhonny utan Johnny. Sen har jag faktiskt läst någon rubrik i något sammanhang för inte så länge sedan att han skulle göra "porrfilm". Men det handlade knappast om riktig porris utan att spela en roll som porrskådis eller liknande. Tyvärr läste jag inte hela artikeln så exakt vad det stod om projektet vet jag inte. Men en bra skådis är han i alla fall.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Peter R][citat=Adam88]Känner ett behov av att få bekräftat att de jag talat med har fel. :)

 

Inte ska väl Jhonny Deep börja göra porrfilmsom jag har hört?

 

Är inte det lite, MYCKET synd på en så bra skådespelare. (Dock väldigt otacksamt belönad sådan.)

 

En enkel fråga:

Är det sant?![/citat]

He he he... först o främst heter han Depp (precis som Anhool påpekade). Vi får väl klassa dit felaktiga namngivande som en Freudiansk felstavning? För det andra heter han inte heller Jhonny utan Johnny. Sen har jag faktiskt läst någon rubrik i något sammanhang för inte så länge sedan att han skulle göra "porrfilm". Men det handlade knappast om riktig porris utan att spela en roll som porrskådis eller liknande. Tyvärr läste jag inte hela artikeln så exakt vad det stod om projektet vet jag inte. Men en bra skådis är han i alla fall.[/citat]

 

Här kommer artikeln och lösningen på gåtan:

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,685245,00.html

Länk till kommentar
Share on other sites

En gång i tiden gick ett ryckte att Clint Eastwood skulle spela en härjad batman. Ryktet började cirkulera globalt och nådde till slut hollywood.

 

Alla var lika frågande var detta grundades på. Efter ett tag visade det sig att Aftonbladet i lilla Sverige bara hade hävt ur sig det hela, helt utan grund. Och säger de att de hade en källa så gissar jag att det var någon som var full på krogen med ett filmintresse som sa något att det hade varit coolt att se Clintan som Batman.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=jonkanon]En gång i tiden gick ett ryckte att Clint Eastwood skulle spela en härjad batman. Ryktet började cirkulera globalt och nådde till slut hollywood.

 

Alla var lika frågande var detta grundades på. Efter ett tag visade det sig att Aftonbladet i lilla Sverige bara hade hävt ur sig det hela, helt utan grund. Och säger de att de hade en källa så gissar jag att det var någon som var full på krogen med ett filmintresse som sa något att det hade varit coolt att se Clintan som Batman.[/citat]

 

Jag kanske är ute och cyklar men jag tror att Clintan nämndes som önskemål (från regi/producent?) till den avsomnade filmatiseringen av "The dark knight returns" (eller var det "Batman Beyond"?). Kanske ett önskemål i en intervju som hos Aftonbladet blev ett faktum?

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Peter R]

Här kommer artikeln och lösningen på gåtan:

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,685245,00.html[/citat]

 

 

Men jag fattar inte, vaddå lösning? Ska han spela in en porrfilm eller är det obvious bullshit? Varför skulle Burton regissera en p-rulle bara för att Depp vill göra en? Om ni skrattar åt mig och tycker jag är dum så fattar jag inte hur aftonbladet kan skriva det utan någon som helst grund. Är det Clintan-Batman favorit i repris?

 

 

...tycker vi borde nominera "qwertyunion" till forumets knäppaste postare. hans inlägg är väldigt originella, om man ska uttrycka sig lite snällt.

Länk till kommentar
Share on other sites

*suck*

Vad som hänt är att Depp lite lagom oseriöst knäckte ur sig under en intervju att "man kanske skulle göra en porris".

För aftonbladet är detta ironiska påstående visst en riktig nyhet.

Om ni läser kvällstidingar måste ni vara extremt kritiska, de skriver så enormt mycket skit.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=lilla_farbrorn][citat=Peter R]

Här kommer artikeln och lösningen på gåtan:

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,685245,00.html[/citat]

 

 

Men jag fattar inte, vaddå lösning? Ska han spela in en porrfilm eller är det obvious bullshit? Varför skulle Burton regissera en p-rulle bara för att Depp vill göra en? Om ni skrattar åt mig och tycker jag är dum så fattar jag inte hur aftonbladet kan skriva det utan någon som helst grund. Är det Clintan-Batman favorit i repris?

 

 

...tycker vi borde nominera "qwertyunion" till forumets knäppaste postare. hans inlägg är väldigt originella, om man ska uttrycka sig lite snällt.[/citat]

 

 

Jo... Jag börjar märka att han går the dark way of the spammer. Han har bumpat ett flertal trådar som är flera år gamla och då oftast bara för att säga något skumt som ingen förstår.

Länk till kommentar
Share on other sites

Tabloider! Sluta läsa skiten, medborgare. Väx upp - skaffa vettig info. tabloider är för idioter. Alla som sitter och läser Aftonbladet eller Expressen har IDIOT stämplat i pannan :-D Tänk på det - sånt är viktigare än snygga jeans :-D

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=mjg]Tabloider! Sluta läsa skiten, medborgare. Väx upp - skaffa vettig info. tabloider är för idioter. Alla som sitter och läser Aftonbladet eller Expressen har IDIOT stämplat i pannan :-D Tänk på det - sånt är viktigare än snygga jeans :-D[/citat]

 

Jag läser inte ofta Aftonbladet, men blädrar i den när jag får tag på den. Det är kul. Man behöver ju inte bli "hej, jag tror på allt som skrivs i den här tidiningen jag läser, ni kan lika gärna döma mig som idiot". Jag vet att jag är smart och definitivt ingen idiot, men det är ändå skoj att läsa skvaller ibland. Läste idag att några tolvåriga flickor blev rånade på sitt halloweengodis av några yngre pojkar med hammare. Det är kul att läsa om.

 

Ps. Jag blev ledsen när du suckade åt mig Ronnie.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=mjg]Tabloider! Sluta läsa skiten, medborgare. Väx upp - skaffa vettig info. tabloider är för idioter. Alla som sitter och läser Aftonbladet eller Expressen har IDIOT stämplat i pannan :-D Tänk på det - sånt är viktigare än snygga jeans :-D[/citat]

 

 

Okej, nu hamnade vi lite off topic.

Men jag kan säga att ska du sluta läsa tabloider så får du nog sluta att läsa all diverse tidningar.

Nu har i princip alla tidningar gått över till taboid, även de mer seriösa lokaltidningarna.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Adam88][citat=mjg]Tabloider! Sluta läsa skiten, medborgare. Väx upp - skaffa vettig info. tabloider är för idioter. Alla som sitter och läser Aftonbladet eller Expressen har IDIOT stämplat i pannan :-D Tänk på det - sånt är viktigare än snygga jeans :-D[/citat]

 

 

Okej, nu hamnade vi lite off topic.

Men jag kan säga att ska du sluta läsa tabloider så får du nog sluta att läsa all diverse tidningar.

Nu har i princip alla tidningar gått över till taboid, även de mer seriösa lokaltidningarna.[/citat]

 

Jo, det är sant. men..."tabloider" är numera ett begrepp - även på engelska - och dom flesta förstod exakt vilka tidningar jag menade. Så fungerar språket - det har sällan med vetenskaplig exakthet att göra.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=mjg][citat=Adam88][citat=mjg]Tabloider! Sluta läsa skiten, medborgare. Väx upp - skaffa vettig info. tabloider är för idioter. Alla som sitter och läser Aftonbladet eller Expressen har IDIOT stämplat i pannan :-D Tänk på det - sånt är viktigare än snygga jeans :-D[/citat]

 

 

Okej, nu hamnade vi lite off topic.

Men jag kan säga att ska du sluta läsa tabloider så får du nog sluta att läsa all diverse tidningar.

Nu har i princip alla tidningar gått över till taboid, även de mer seriösa lokaltidningarna.[/citat]

 

Jo, det är sant. men..."tabloider" är numera ett begrepp - även på engelska - och dom flesta förstod exakt vilka tidningar jag menade. Så fungerar språket - det har sällan med vetenskaplig exakthet att göra.[/citat]

 

 

Jag förstod precis.

Men sen tycker jag väl att man ska utgå från lite vetenskaplig exakthet också. För att undvika missförstånd delvis.

Strunt samma.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...