Gå till innehåll

gorse första medlemmen att passera tusen inlägg


Pace

Recommended Posts

Vår medlem gorse är den förste som har skrivit över tusen inlägg på forumet! En bedrift så god som en annan, med tanke på att han har skrivit mycket läsvärda inlägg.

 

Grattis!

 

(Och du, kom ihåg att det är inte antalet inlägg som räknas, utan vad du skriver. ;))

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Pace]Vår medlem gorse är den förste som har skrivit över tusen inlägg på forumet! En bedrift så god som en annan, med tanke på att han har skrivit mycket läsvärda inlägg.

[/citat]

 

Undra om man någon gång har läst ett onödigt inlägg av gorse i forumet (iaf inte jag men jag har inte varit medlem så länge).

 

Grattis gorse :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Helt riktigt, det är mycket snack men ingen verkstad. Det är därför jag presenterar projektet som ett dagdrömsprojekt. Status är ungefär som följande: Persongalleri fattas, förutom två karaktärer; Seriemördaren och den utvecklingstörde pojken. Lite runtomkringfigurer finns och just nu är det nog nästan säkert en mamma och pappa och en syster. En embryo till story har börjat ta form men formen förändras hela tiden. Största förändringen från originalidén är att systern kommer bort. Var gång jag skissar på nått och det får ligga till sig, så hittar jag något intressant i nån bok som gör att jag tycker det jag nyss skrivit är för dåligt. Det som överlever min självkritik sparar jag i en mapp (minnet börjar bli rätt dåligt, tyvärr). Det som gör det lite jobbigt är att jag inser att jag är inte tillräckligt kompentent, men jag gillar min ide och vill inte chabbla bort den och göra nått dåligt. Får jag nått manus färdig är det troligaste att jag lejer bort hela rasket till nån med bättre kunnande.

Däremot börjar jag få bra koll på hur knäppgökar fungerar, vilket ger lite andra manusideer. För att vara lite produktiv försökte jag animera, vilket var skitkul men resulterade inte något vettigt mer än jag hade kul under tiden.

Så under tiden jag tänker, så dödar jag lite tid genom att chatta här även om det egna projektet inte får någon uppmärksamhet här på forumet. Däremot förbehåller jag mig rätten att tröttna eftersom det är hobbyprojekt och inte något livsavgörande.

Till sist tycker jag det är lite pinsamt att få utmärkelsen 1000 inlägg eftersom det är mest arbetstid som går åt till att chatta. Hoppas inte min chef kommer att läsa voodoofilms forum.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Har ett litet förslag, att gorse ska få ett unikt namn istället för "Besatt medlem", har man skrivit över 1000 inlägg och är den första som gör det borde man väl få lite cred..:)

Admins fantasi får flöda så får vi se om han får det..

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 veckor senare...

Hahaha, vet inte om man ska gratulera Gorse eller be honom skaffa sig ett riktigt liv, vilket som så ska han definitivt tackas för att ha kommenterat och gett råd till så pass många(inte minst mig själv) asspirerande filmskapare!

 

Starkt jobbat Gorse!

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

Grattis Gorse! Det förtjänar du!

Lycka till med filmen också, jag skulle säga att du borde ta hjälp av gorse om du har problem, men det har du nog redan gjort :D.

 

Hey, undrar om jag får samma uppmärksamhet när jag passerar 10 inlägg?

Länk till kommentar
Share on other sites

Mitt första besök här på sajten höll på att sluta tvärt! Jag tänkte att det är bara yngre fiilmfolk här.. Jag är snart 40 och jag passar nog inte in här. Bäst att dra sig ur innan man gör bort sig allt för mycket! Men så läste jag ett inlägg av dig Gorse. Och då fick jag modet tillbaks!

Så tack för att du inte är 21..!!! Det har gjort så att jag fått upp ögonen för

den här sajten. Och jag har lärt mig massor här!

 

Tack och grattis!

 

Anders

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...