Gå till innehåll

En svensk sci.fi action komedi


Neo

Recommended Posts

Jättekul idé tycker jag. Såna här fantasifulla koncept saknar vi i filmsverige.

 

En sak jag är lite orolig för är att den blir tråkig i längden eftersom det bara dyker upp nya hinder för protagonisten, utan att dessa för handlingen framåt. Men det är lite svårt att avgöra eftersom det du skrivit inte är ett riktigt synopsis, utan mer en samling idéer. Pröva att skriva ett synopsis som beskriver handlingen från början till slut, så blir det lättare att ge feedback.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=vilcans]Jättekul idé tycker jag. Såna här fantasifulla koncept saknar vi i filmsverige.

 

En sak jag är lite orolig för är att den blir tråkig i längden eftersom det bara dyker upp nya hinder för protagonisten, utan att dessa för handlingen framåt. Men det är lite svårt att avgöra eftersom det du skrivit inte är ett riktigt synopsis, utan mer en samling idéer. Pröva att skriva ett synopsis som beskriver handlingen från början till slut, så blir det lättare att ge feedback.[/citat]

 

Kul att du gillar den. Grejen e den ifall ja avslöjar hela handlingen blir det ju inte kul att se den, ifall man vet hela handligen är de väl ingen idé att se filmen, enligt mig.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...