Gå till innehåll

Delta i "ödet"


r_orsen

Är det en bra idé?  

6 medlemmar har röstat

  1. 1. Är det en bra idé?

    • Dålig
      1
    • Ok
      2
    • Bra
      2
    • Mycket bra
      1


Recommended Posts

[citat=tomasz1985]Ok jag antar att jag har en viss negativ ton och jag vet att jag har någon sorts ironi inplanterad i mig som kan uppfattas som elak. Ordet suger är inte konstruktivt men i mina inlägg har jag försökt att peka på några brister som var uppenbara och gett tips på vad man borde göra. Detta har gått helt över styr och jag anser att det här är löjligt. Min egen formulering kan ha varit lite hård men med ett gott syfte. Ni kan hålla på och ta ut ord ur dess sammanhang som "suger" och peka på att man inte borde använda sånna ord men den konstruktiva kritiken finns i inläggen och att vara hård kan vara bra när alla andra är för snälla.[/citat]

Med andra ord: Forumet behöver fler smilies :D

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=T-kock][citat=tomasz1985]Ok jag antar att jag har en viss negativ ton och jag vet att jag har någon sorts ironi inplanterad i mig som kan uppfattas som elak. Ordet suger är inte konstruktivt men i mina inlägg har jag försökt att peka på några brister som var uppenbara och gett tips på vad man borde göra. Detta har gått helt över styr och jag anser att det här är löjligt. Min egen formulering kan ha varit lite hård men med ett gott syfte. Ni kan hålla på och ta ut ord ur dess sammanhang som "suger" och peka på att man inte borde använda sånna ord men den konstruktiva kritiken finns i inläggen och att vara hård kan vara bra när alla andra är för snälla.[/citat]

Med andra ord: Forumet behöver fler smilies :D[/citat]

 

Hur var Shrek?

Länk till kommentar
Share on other sites

Tomasz: Jag håller med dig om mycket, och håller inte med dig omlika mycket tror jag... Du har rätt angående konstruktiv kritik.... Men sen undrar jag om hur du egentligen ser på berättandet... Poesi är ett måste i ett bra berättande (inte klychor då, det håller jag med om), en sypnosis ska skrivas på "rätt sätt" för att vara lättare att läsa, men utesluter inte poesin i bild och handling... Utan poesi kan du aldrig få den harmoni i en film som behövs...

 

Alla får ha det så bra!

 

Och till alla (inte bara Tomasz): Sluta tjafsa om småsaker... Jag i alla fall tycker att forumet ska hålla uppe en god stämmning..!! (Och alla här är inte proffs)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...