Visa resultat för omröstning: Är det en bra idé?

Antal röster
6. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Dålig

1 16.67%
  • Ok

2 33.33%
  • Bra

2 33.33%
  • Mycket bra

1 16.67%
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 26 till 30 av 30

Ämne: Delta i "ödet"

Besatt medlem T-kocks avatar
    Reg.datum
    jan 2005

Standard

tomasz1985 skrev:
    Ok jag antar att jag har en viss negativ ton och jag vet att jag har någon sorts ironi inplanterad i mig som kan uppfattas som elak. Ordet suger är inte konstruktivt men i mina inlägg har jag försökt att peka på några brister som var uppenbara och gett tips på vad man borde göra. Detta har gått helt över styr och jag anser att det här är löjligt. Min egen formulering kan ha varit lite hård men med ett gott syfte. Ni kan hålla på och ta ut ord ur dess sammanhang som "suger" och peka på att man inte borde använda sånna ord men den konstruktiva kritiken finns i inläggen och att vara hård kan vara bra när alla andra är för snälla.

Med andra ord: Forumet behöver fler smilies

Besatt medlem
    Reg.datum
    sep 2004

Standard

T-kock skrev:
    tomasz1985 skrev:
    Ok jag antar att jag har en viss negativ ton och jag vet att jag har någon sorts ironi inplanterad i mig som kan uppfattas som elak. Ordet suger är inte konstruktivt men i mina inlägg har jag försökt att peka på några brister som var uppenbara och gett tips på vad man borde göra. Detta har gått helt över styr och jag anser att det här är löjligt. Min egen formulering kan ha varit lite hård men med ett gott syfte. Ni kan hålla på och ta ut ord ur dess sammanhang som "suger" och peka på att man inte borde använda sånna ord men den konstruktiva kritiken finns i inläggen och att vara hård kan vara bra när alla andra är för snälla.

Med andra ord: Forumet behöver fler smilies

Hur var Shrek?
    "Writing is re-writing, but to re-write you must first write"

Besatt medlem T-kocks avatar
    Reg.datum
    jan 2005

Standard

Alltid lika bra

Besatt medlem Adam88s avatar
    Reg.datum
    aug 2002

Utrop

Tomasz: Jag håller med dig om mycket, och håller inte med dig omlika mycket tror jag... Du har rätt angående konstruktiv kritik.... Men sen undrar jag om hur du egentligen ser på berättandet... Poesi är ett måste i ett bra berättande (inte klychor då, det håller jag med om), en sypnosis ska skrivas på "rätt sätt" för att vara lättare att läsa, men utesluter inte poesin i bild och handling... Utan poesi kan du aldrig få den harmoni i en film som behövs...

Alla får ha det så bra!

Och till alla (inte bara Tomasz): Sluta tjafsa om småsaker... Jag i alla fall tycker att forumet ska hålla uppe en god stämmning..!! (Och alla här är inte proffs)

Besatt medlem
    Reg.datum
    sep 2004

Standard

Kan du förklara för mig vad poesi är och varför det bör användas i en synopsis som används för att sälja sitt manus? Har du någon aning om vad du talar om?
    "Writing is re-writing, but to re-write you must first write"