Gå till innehåll

super-8 film, http://www.wittner-kinotechnik.de


Aerdna

Recommended Posts

Det är kanske ett av mina inlägg du läst om Wittne-Kinotec...

Lyckas du inte med Kodak, så råder jag dig beställ hos Wittner, jag har köppt många rullar Kodachrome 40 S-8 hos dem. De är 100% seriösa, "talar" perfekt engelska, du gör också din beställning på engelska. Kolla deras hemsida, gå in på Katalog och klicka på Bestellung så ser du tillvägagångsättet vid beställning. Du betalar via din bank och här använder du EU-betalning kostar 10:- för överföringen. Filmerna kommer efter ca. 10 dagar hem till din dörr, enklare kan det knappast vara. Är det dågot du undrar över sänd mig ett e-male.

Länk till kommentar
Share on other sites

Det efterlystes en eventuell diskusion angående beställning av S-8 film hos Wittner. Tyvärr är det inte så mycket att diskutera det som kan uppstå är praktiska frågor då man kanske inte har så stor rutin på e-handel. Denna form av handel en förtroende fråga eftersom man oftast betalar i förskott och som Aerdna påpekar man känner en osäkerhet, här gäller det att undersöka säljaren så långt man kan. Men de som aggerar inom e-handeln är mycket väl införstådda med att deras verksamhet står och faller med hederlighet. Men der förekommer säker ohederlighet inom denna verksamhet också som i mycket annat där människor är inblandade.

Men osäkerheten med förskottsbetalningen är igentligen inte större i denna form av handel än då man beställer en vara per postförskott här betalar du också för en vara utan att haft den i handen.

Länk till kommentar
Share on other sites

Hej.

 

http://www.supersens.com

 

Här kan du köpa 10-pack för 168,50 euro inkl porto.

 

Jag köpte själv ett 10-pack, inga problem alls.

 

Du mailar ner och beställer vad du vill ha, sen skickar dom sina bankuppgifter som du behöver (IBAN/Bic) för att göra en EU-betalning.

 

Några dagar senare har paketet hemma.

 

Lycka till

 

Hans

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...