Gå till innehåll

Vilka ska delta i TheOneMinutesJr?


Recommended Posts

Opus, har med sin fantastiska One Minute, som du kanske sett, vann priset på BUFF.

 

Sen vet jag att det finns fler här på forumet som har skickat bidrag minns inte dock vilka.

 

Jag själv skall försöka skicka med ett bidrag i år igen men får se hur det blir med det.

 

Skall du vara med, Gustaf?

Länk till kommentar
Share on other sites

Alltså, det enda jag har i teknisk väg är en videokamera. Det är en Samsung, och den är inte digital utan en vanlig videokamera. Jag har inga filmprogram alls installerade i datorn. Kan jag göra en film på en minut trots det? Eller måste man ha en massa dyra program? Tilläggas ska att jag aldrig tidigare har gjort en film, jag är en total nybörjare.

 

Jag skulle ju väldigt gärna vilja vara med. Tillsammans med alla andra här inne så är ju min stora dröm att få göra en egen film. Den stora utmaningen i den här tävlingen är ju att jobba med liten/obefintligt budget och utrustning, samt de facto att man bara har 60 sekunders svängrum. Det betyder maximalt två scener.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...