Gå till innehåll

Gissa Filmen!


John

Recommended Posts

hahaha...Ghostbusters

 

Här kommer ett nytt citat - ganska enkelt:

 

"If I say its safe to surf this beach Captain, then its safe to surf this beach. I mean I'm not afraid to surf this place, I'll surf this whole fucking place!"

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Stavrogin]a Clockwork Orange månne???

 

"Jag har två tal, ett gult och ett grönt, du får välja"[/citat]

 

Festen

 

Nästa:

 

"They was giving me ten thousand watts a day, you know, and I'm hot to trot! The next woman takes me on's gonna light up like a pinball machine and pay off in silver dollars!"

Länk till kommentar
Share on other sites

"They was giving me ten thousand watts a day, you know, and I'm hot to trot! The next woman takes me on's gonna light up like a pinball machine and pay off in silver dollars!"[/citat]

 

Gökboet?:)

 

nästa:

"There he goes, one of gods own prototypes. A high powerd mutant of some kind never even conciderd for masproduction. Too wierd to live, too rare to die."

Länk till kommentar
Share on other sites

haha.. bara chansade när jag läste smulan i den smått bögiga meningen som jag kunde tänka mej att storebrorn kan ha sagt.. självklart har jag sett fnab.. är inte så bra på att komma ihåg citat

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=erreth]haha.. bara chansade när jag läste smulan i den smått bögiga meningen som jag kunde tänka mej att storebrorn kan ha sagt[/citat]

Du kanske menar Skorpan? ;)

 

Ändra trådens namn till "Vem hinner googla först?"!

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=lilla_farbrorn]ja, med google och imdb blir detta för lätt. vore ju bättre att ändra "lekreglerna" till att man ska säga vad som sägs efter citatet.

 

Eller är det lika lätt att leta upp (=fuska)?[/citat]

Inte lika lätt, men lätt. Speciellt ifall påföljande citat också är berömt.

 

Fast man vet aldrig, många är riktigt dåliga på att använda google och har ingen aning om vad t ex citations- och plustecknen egentligen är till för.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...