Gå till innehåll

free online pitch


ghijohansson

Recommended Posts

Jag är intresserad av att hitta någon hemsida som erbjuder "free online pitch". I praktiken på engelska för det finns väl knappast någon sådan sida på svenska.

 

Jag hittade inget när jag googlade.

 

Ja, jag inser att idé kan bli stulen. Men de idéer som jag funderar på att lägga upp är baserade på min vetenskapliga forskning. Så idéerna går bara att använda om jag berättar mer än det jag postar.

 

Jag har alltså uppslag för sword-and-sandal, tidsresa, alternativt något som liknar "Da Vinci-koden" eller "Indiana Jones". Knappast intressant för svenska filmbolag. Men det vore kul att bli kompis med någon någorlunda väletablerad manusförfattare.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 1 månad senare...

Låter bra och realistiskt. På Stage 32 kan du gå på författares profilsida och hitta lämpliga författare. Mycket många där är utomordentligt avancerade - otroligt duktiga. På profilsidan hittar du en "Add to network" knapp. När du klickar där frågas den andra om den accepterar. När dom gör det kan du skriva personliga meddelanden.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 månader senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...