Gå till innehåll

Film Podcast


Linus And The Frame

Recommended Posts

Jag är mitt upp i att starta och släppa pilotavsnitten till min nya podcast om att skapa och jobba med film i Sverige. Allt från storbudgetfilmer till mindre independent filmer. Med den premissen, vad skulle du vilja höra i en sådan podcast? Vilka yrken skulle du vilja veta mer av eller någon person som du skulle vilja höra i den podcasten? ????????????????

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Självklart skulle jag vilja ha med manusförfattare. De är alldeles för underskattade i Sverige.

 

Sen är frågan vilken som är din målgrupp. Filmintresserade som vill lära sig mer om vad som händer bakom kameran, eller för yrkesfolk?

 

Som filmintresserad skulle jag vilja veta vilka yrkesgrupper som är inblandade och vad som gör, från runner till producent. Som yrkesmänniska vet jag vilka som jobbar på en filmproduktion och vill snarare få tips och idéer som jag själv kan använda inom min yrkeskategori.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...