Gå till innehåll

Kanske intressant läsning för någon


Spaceromancer

Recommended Posts

Jag har skrivit på en blogg i fem år utan att egentligen berätta om den för någon. Den är länkad till alla mina filmer som jag har på Youtube ifall någon skulle vara intresserad av att veta lite mer om mig och dom grejer som jag håller på med, så jag har skrivit på engelska. Den är inte tänkt som en flashig front för mig eller något liknande utan jag försöker bara ärligt berätta om mina mot och medgångar i filmskapandet. Jag har inte skrivit så jättemycket heller egentligen men jag tänkte att där kan ändå finnas intressant läsning för gruppens medlemmar. Länken är till den senaste postningen men eftersom bloggen är som en följetång så tror jag det ger mest om man börjar från första och läser framåt. Det är inte jättemycket att läsa. Jag har inga reklambanners eller annat på sidan som gör att jag skulle tjäna pengar på besök. Jag skapade en Patreon sida nyligen, som jag länkar till från de två senaste postningarna, men det är bara att strunta i länken, det är inte därför jag bjuder in er att läsa.

http://www.storlopare.com/?p=768

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...