Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Gör reklamfilmer i ICA butiker

Nybörjare
    Reg.datum
    jan 2020

Standard Gör reklamfilmer i ICA butiker

Hej,

Var medlem här för några år sedan, men har tyvärr glömt och kan ej hitta min gamla inloggning.. Har sedan 2013 jobbat med att producera reklamfilmer som visas i ICA och Willys-butiker. Sedan augusti 2019 så blev jag headhuntad till mitt nuvarande jobb som tog mer eller mindre över kontraktet till ICA butikerna när mitt förra jobb miste det och var tvungna att sparka mig tillsammans med fem andra producenter som hade samma jobb som mig... Men trivs jätte bra där jag jobbar nu och gör förutom reklamfilmer i ICA-butiker även LED-skärmar vid vägar, arenor med mera.

Men min dröm är och har hela tiden varit att regissera. Vid sidan av mitt heltidsarbete så har jag vid olika tillfällen varit ensamstående med 1-2 barn på heltid, så det har varit tufft att försöka göra filmer vid sidan av. Men mellan 2015-2018 så regisserade jag min första kortfilm, Hockeyflickan. Det är en antimobbningsfilm om en 12 årig tjej som är mobbad i skolan, men finner en fristad i ishallen, där även den är hotad. Ni kan se trailern här: https://youtu.be/jZqP7ay0sNI

Har även gjort min andra kortfilm Footsteps som kommer att skickas till filmfestivaler senare i år, men har även en del andra väldigt intressanta projekt igång. Bland annat en film baserat på den verkliga händelsen om Almöbron som rasade 1980 där 8:a människor dog. Där är jag teknisk rådgivare och sköter även VFX, (Visual Effects). Men snart hoppas jag även kunna dela med mig av en filmrelaterad passion projekt som kommer tidigare i år!

Ser fram emot att fortsätta vara en del av detta forumet!

Besatt medlem Tegelhuves avatar
    Reg.datum
    feb 2009

Standard

Oj, Hockeyflickan är djupt berörande. Superduktig huvudrollstjej. Alltid intressant att följa vad elaka gänget kokar ihop. Rektorinnan är lika underhållande som hon är inget att ha.

Nybörjare
    Reg.datum
    jan 2020

Standard

Hehe tack Tegelhuve!! Ja Nicki som spelar huvudrollen Lina var jätte duktig i filmen. Det var en väldigt fysisk roll men hon gjorde den superb!!

Standard

Älskar deras filmer!