Gå till innehåll

Kamereman sökes till spännande dokumentärsprojekt!


JStiern

Recommended Posts

Hejsan!

 

Mitt namn är Joachim och är 26 år gammal. Jag och min vän som befinner oss i Göteborg har länge funderat på att sätta igång ett otroligt spännande dokumentärsprojekt. Vi har idéer som är helt unika som hade lockat stor publik. Vi är fullkomligt amatörer och har aldrig gjort något sånt här tidigare men vad vi har är en otrolig vilja till att få detta att fungera.

 

Vi söker en kameraman som blir den tredje och sista person i vårt team. Då vi inte kan erbjuda någon lön söker vi en person som kommer att brinna för dem ämnena vi vill presentera och ta sig an en riktigt stor utmaning. I vårt projekt kommer vi att kliva på ämnen som är utöver det vanliga och på djupet. Vi behöver därför någon som är villig att t.e.x resa utomlands med oss och ibland infinna sig i en hel del kontroversiella situationer för att på riktigt nå djupet i ämnena.

 

Är du en kameraman som är äventyrslysten, kan redigera och allt det där vi inte har en aning om men vill höra mer om vad vi är för personer och vad vi vill uppnå?

 

Tveka inte på att skicka ett mail till mig på:

 

Askarstiernstrand@gmail.com.

 

Vänliga hälsningar,

 

Joachim!

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...