Gå till innehåll

Litet uppdrag med After Effects


Milden

Recommended Posts

Hej!

 

Jag letar efter någon som kan hjälpa mig med ett litet After Effects uppdrag. Jag har två korta filmer på runt 2 minuter med ett litet antal textrutor som ska översättas från franska till svenska. I ett andra steg ska även nytt ljud läggas upp, så att berättarrösten blir svensk istället för fransk.

 

Här är de två aktuella videorna:

 

 

Jag har alla filer. Ni kan själva se de textbubblor som ska översättas.

 

Skicka gärna över offert och inkludera när Du tror att Du kan bli klar!

 

Tack på förhand och vänliga hälsningar

 

Nils

 

Akademius förlag

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 veckor senare...

Hejsan! Mitt namn är Axel Karlsson, jag arbetar med motion graphics och post production inom The Golden Parrot. Jag har arbetat i After Effects i snara 5 år, mesta dels i cinematic stil, men 2D ligger naturligt i muskelminnet, då jag arbetat 2 år med 2D animeringar :) Det ser ut som ett litet enkelt projekt jag skulle kunna hjälpa till med. Ifall du redan äger översättningar och ljudfiler som är klara o redo att förvandlas till Svenska, ja då lär det inte ta så lång tid. Räknar på o bli klar inom några timmar, men rendering, etc. Skulle jag vilja säga någon dag. Jag skulle kunna tänka mig att sätta en deadline på 2-3 dagar.

 

Men då undrar jag vad ni har för budget till detta projekt, och lite detaljer till vart det används någonstans :)

 

MVH //Axel Karlsson

 

https://www.thegoldenparrot.se/

 

srcgamingify@hotmail.com

 

0731461725

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...