Gå till innehåll

Latex masker


M_filmmaker

Recommended Posts

Jag undrar om det är någon som vet (i sverige) var jag kan köpa själv torkande mask latex, så att jag kan tillverka gummi masker.

 

Jag vet faktiskt ett ställe i göteborg som säljer sådant här men jag behöver "mask latex" men dom säljer bara skum latex som måste torka på hög värme i en speciell ugn. Ett ställe i USA (www.monstermakers.com) säljer mask latex men jag vill inte köpa saker från utlandet.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 4 veckor senare...

Nä men jag har letat över stora delar av internet... jag hittar inga sidor heller.... Det enda alternativet är att handla leksaks masker meller göra själv... Om man nu kan det förstås :-)

 

Kunde ana att de inte va sånna masker du ville ha...

Länk till kommentar
Share on other sites

Om jag har förstått det rätt så vill du ha flytande latex för att göra masker?

Om detta är korrekt så har du två val:

1) Om du bor i Sthlm så tar du T-banan till Duvbo (blå linje), väl uppe ur t-banan så svänger du höger och sedan höger in på Eliegatan. Där går du framåt till första butiken, Svarta Katten. Där säljs flytande latex för masker och vapen. Hälsa till Helena ;-)

 

2) Om du inte bor i Sthlm så gå in på www.svartakatten.com och beställ eller leta rätt på din lokala Lajvförening som säkerligen kan peka dig i rätt rikting!

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 år senare...
  • 4 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...