Gå till innehåll

Mixar och mastrar voice over, musikstycken och dylikt


Filmheartmusic

Recommended Posts

Hej allihopa!

 

Jag vill nu ta en liten paus från just att skriva musik, eftersom jag i två år har jag drivit företag där jag komponerat, spelat in och mixat filmmusik till diverse projekt, så om ni har voice over, musik eller annat inspelat material som ni känner skulle behöva putsas till lite, så jobbar jag med just sånt! Jag gör sådana jobb billigt nu på grund av att jag inte har samma tidsbrist längre :) Jag kan fixa det mesta, exempelvis:

 

- Om det låter dovt och lågt

- Om det brusar

- Om det inte känns så behagligt att lyssna på

- Om du behöver klippa ihop ex. intervjuer eller delar av låtar och vill få subtila och bra övergångar

- Om du vill att ljudet ska få en specifik effekt (delay/eko, reverb/rumsklang, distortion, som att det kommer från en radio osv.)

 

Skriv till recultcha@gmail.com och säg vad ni behöver hjälp med och hur långt inspelat material det är, jag fixar det och jag fixar det för tillfället superbilligt! Inga frågor och önskningar är för dumma! Kolla in http://www.recultcha.com för att se vad jag gjort innan!

 

Allt gott! /Jimmy

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...