Gå till innehåll

Hjälp med youtubefilmer


Martin Gerre

Recommended Posts

Hej

Jag behöver hjälp med att skapa youtubefilmer om mitt företags produkter samt informationsfilmer om hur man använder dem. Vill ha hjälp med att producera dem samt redigera så de blir färdiga att publiceras på vår e-butik samt på youtube.

 

Finns det någon här på forumet som kan hjälpa till med det? Vi finns i Göteborg och det är en fördel om du finns när oss.

 

Mvh Martin

Länk till kommentar
Share on other sites

Hej, jag kan eventuellt hjälpa, men allt beror på vad du förväntar dig, det finns givetvis fler här i forumet som säkert också kan hjälpa osv, vi skulle ju kunna ta ett spontant telefonsamtal och se helt enkelt.

Jag driver eget produktionsbolag som producerar företagsfilmer, reklam och produktfilmer etc men framförallt i detta fall utbildar jag företag i hur de gör enkla varianter av dylika filmer själva. En fördel är att ha referensmaterial att tillgå dvs om du/ni sett något som ni kan hänvisa till på Youtube, TV etc, "så här vill vi att det skall se ut" och att man bygger därifrån.

 

Se PM ang nummer, e-mail etc och för att allt skall vara rätt, jag bor ej i Göteborg men har gott om kontakter där iom att jag bott och jobbat i Gbg, kanske kan vi styra upp allt per telefon eller om det behövs någon som är där lokalt rent fysiskt för att hjälpa er/filma etc så fixar jag det helt enkelt.

 

Ha det gott, mvh /Pontus w

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...