Gå till innehåll

Ngn filmare som vill vara med?


Shangrila

Recommended Posts

Vi är ett gäng individer med diverse egenskaper och defekter som inte normaltsett skulle möts.

Vi har en tanke och plan som består i att vi i kollektiv form " okupera" en fastighet i sthlm och där utvekla ett kollektiv inriktat på psykiskt problematik , utsatta på ett eller annat sätt udda och missanpassade i samhällets ögon. Projektet ska bla bli ett projekt där upp byggnaden av lokalen ska bidra med sysselsättnin i upp byggnaden av lokalen och kultur i olika skepnader. Vi skulle vilja att det här sammhällsproblematik projektet dokumenteras och följs av ngn som kan bistå med detta, under tiden kommer mycket avslöjande och skeva saker om sverige att krypa upp i ljuset!

Mvh R , och x antal vänner

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Hej Shangrila

 

Syns det er et fint projekt, og jeg ville gerne være med men jeg bor i Sydsverige og er lige nu i Grønland. Jeg syns du skulle prøve at få SVT med, eller måske en lokal TVstation. Som jeg ser det rummer projektet gode filmiske muligheder som egner sig for tv. Det vil nok være væsentligt for SVT at i har en tidsplan og at i mere konkret beskriver hvad der kan hænde i forløbet. Find så den redaktør på SVT der interesserer sig for psykiske problematikker og gå direkte til vedkommende. I kan her også forhøre jer og eventuelle interesserede produktions-selskaber.

Held og lykke

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...