Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: En glad amatör i stockholm

Nybörjare
    Reg.datum
    feb 2018

Standard En glad amatör i stockholm

Hej! Har varit inne och skummat i ett par trådar tidigare men har inte reggat förrän nu.

Är 27 och bosatt i STockholm, har varit intresserad av film sedan barnsben och har aktivt tittat på det mesta av allt extramaterial, behind the scenes och making of's 'ända sen DVDn först började etablera sig på marknaden.

Flera, flera år senare började jag skriva ner anteckningar och pilla på manus på fritiden.

Nu för någon månad sedan köpte jag mig en DSLR kamera och har prövat den och lekt runt lite.

Jag märkte senare ganska snabbt att folk i min krets inte var intresserade av det här på samma sätt som jag så jag söker väl mest folk som vill skriva/spela in ... saker. Börja lite basic med några sketcher och sedan röra sig vidare mot kortfilmer eller musikvideos.

Är öppen för det mesta

hälsningar Pontus

Besatt medlem ghijohanssons avatar
    Reg.datum
    sep 2012

Standard

Förmodligen enklast om du blir medlem i någon filmskaparförening. På sådana ställen kan du hitta likasinnade. Exempelvis finns ju Öppna Kanalen Stockholm.

Nybörjare
    Reg.datum
    maj 2018

Standard

Hej Pontus.

Jag är sugen på att starta filmgrupp i Stockholm med Magic Lantern och DIY som bas. Intresserad både att utveckla verktyg och kunskap men självfallet i samband med att skapa film i intressanta projekt. Är det något som skulle vara intressant?

Mvh,
    Erik

Nybörjare
    Reg.datum
    mar 2018

Standard

Hej Pontus,

Äntligen! Flyttar upp till Stockholm nu och söker också personer som vill jobba med roliga projekt. Har latjat lite hittils, länkar min youtube (https://www.youtube.com/channel/UCXF..._as=subscriber). Lägg gärna till mig på facebook: Dag Tolstoy.