Gå till innehåll

Redigering/färgkorrigering/Fotograf


Ganon

Recommended Posts

God afton, kamrater!

Mitt namn är Kristofer och jag har tidigare studerat och jobbat med film i olika former (mest dokumentär och informationsfilm) i ca 10 år, men de senaste åren har jag tagit det lite lugnt med filmandet. Nu skulle jag vilja börja ta upp det mer aktivt igen. Jag söker därför uppdrag som redigerare, färgkorrigerare och fototgraf. Och i allmänhet komma i kontakt med trevliga kreativa människor. Jag befinner mig i Dalsland så det är främst runt omkring i Västra Götaland som jag söker uppdrag men även från andra delar av Sverige kan var intressant.

Mina ersättningskrav är flexibla och jag kan även tänka mig att ta mig an obetalda uppdrag om jag finner projektet intressant.

Länk till kommentar
Share on other sites

Oj, det var en svår fråga. Det kan vara många olika saker men ett kort och förenklat svar är att jag ska känna att jag ska få ut något av projektet t ex att jag gillar ämnet/storyn, får testa något nytt, få erfarenhet eller knyt en bra kontakt.

Vet inte om du blev klokare av detta svar men du kan ju skicka info om projektet till mig så får vi se.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...