Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Hej! Intresserad av nya projekt.

Nybörjare
    Reg.datum
    nov 2017

Standard Hej! Intresserad av nya projekt.

Hej!

Jag heter Georg Schierbeck, 28 år gammal och bor strax söder om Sthlm. Jag blev klar med mina studier på Södertörns högskola innan sommaren och har under studietiden börjat intressera mig för film och foto, främst som fotograf.
    Jag har under studietiden och efter gjort vad jag kunnat för att frilansa mig framåt i såväl mindre filmjobb, klipp åt produktionsbolag och lite stillbildsplåtning. Jag känner nu att jobben är relativt få och därmed så känns det som att utvecklingskurvan dalar lite.

Jag söker därför olika givande projekt, främst som plåtis (har en del utrustning). Men det mesta inom produktion är intressant. Dels för att utvecklas, dela och skaffa nya kontakter men också för att göra det jag vill syssla med.
    Jag är absolut intresserad av pro bono projekt, nollbudget osv. Kanske allra helst dra igång något nytt med likasinnade. Men bör kanske understryka att pro bono inte är detsamma som någon som vill ha en gratis plåtis till ett gig.

Hojta till om du/ni vet något spännande att engagera sig i.
    Georg

Besatt medlem ghijohanssons avatar
    Reg.datum
    sep 2012

Standard

Du kanske skulle engagera dig i någon filmskaparförening, exempelvis någon av de föreningsdrivna lokal-TV-stationer som finns i Stockholms-området.

Får du erfarenhet av att leda en produktionsgrupp så är det en värdefull merit för dig.

Dessutom kan du hålla ögonen öppna efter folk som ska spela in nollbudgetlångfilm.