Gå till innehåll

Kolla min film: "dom"


abandonedzoo

Recommended Posts

Mitt namn är Matilda och jag har producerat filmen "dom" som är skriven och regisserad av Kalle Altin.

 

Med en total budget på 15,000 sek och fyra inspelningsdagar har teamet tillsammans med våra fantastiska skådespelare producerat en film som belyser viktiga ämnen såsom rasism och våld bland unga.

 

Lämna gärna några rader om era tankar kring filmen. Vi uppskattar er feedback!

 

Dagsljus har sponsrat med teknikstöd.

 

Originalmusiken är gjord av artistduon Ghlow. Vi har musikrättigheter och samtliga rättigheter för filmen.

 

Länk:

 

Länk till kommentar
Share on other sites

Bra filmad, helt okej skådespelarinsatser, bra klippt (undantag hur den lilla killen ramlar och i nästa filmvinkel ligger åt helt fel håll), grymt att ni lyckades få till en sådan bra sjukhusinspelning med en sådan liten budget.

 

Gillar inte riktigt hur manuset använder "den där saken", "den där gången" etc. Känns bara slarvigt.

Slutet är fint i tanken, men väldigt abrupt avslut.

 

Bra gjort med en sådan liten budget som sagt, kan definitivt tänka mig att kolla mer av er.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...