Gå till innehåll

Söker en filmare som är intresserad av bilar


Martin Öberg

Recommended Posts

Hej!

 

Vi är i uppstarten av ett nytt koncept på Youtube som kommer att handla om bilar. Vi har redan fått spons från olika stora bolag och vi ligger back på en filmare. Vi ska spela in ett pilotavsnitt ganska snart och vi söker någon som älskar att filma och det är en fördel om man tycker om bilar. Körkort är ett måste :)

 

Svara här eller skicka ett PM för mer info!

 

Allt sker i Stockholm.

Länk till kommentar
Share on other sites

Hej Martin!

 

Har letat runt efter något roligt projekt som skulle passa mig och hittade ditt inlägg och tycker det låter väldigt spännande och roligt. Jag har erfarenhet inom både filmfoto och klipp men föredrar foto. Har hyfsat lång erfarenhet av filminspelning och har även pluggat två år på Kulturama där mitt foto intresse växte fram.

 

Om ni skulle vara intresserade så få ni jätte gärna höra av er på min mail så kan jag mer än gärna skicka mitt CV och showreel på vad jag gjort.

 

Min mail är: victorjansson89@hotmail.com

 

Hoppas få höra från er och lycka till.

 

Med Vänliga Häslningar,

 

Victor Jansson

Länk till kommentar
Share on other sites

Hej Martin!

 

Har letat runt efter något roligt projekt som skulle passa mig och hittade ditt inlägg och tycker det låter väldigt spännande och roligt. Jag har erfarenhet inom både filmfoto och klipp men föredrar foto. Har hyfsat lång erfarenhet av filminspelning och har även pluggat två år på Kulturama där mitt foto intresse växte fram.

 

Om ni skulle vara intresserade så få ni jätte gärna höra av er på min mail så kan jag mer än gärna skicka mitt CV och showreel på vad jag gjort.

 

Min mail är: victorjansson89@hotmail.com

 

Hoppas få höra från er och lycka till.

 

Med Vänliga Häslningar,

 

Victor Jansson

 

Kul att du är intresserad! Jag har mailat dig :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...