Gå till innehåll

Filmmusik, ljudputs m.m. från Recultcha film score finnes!


Filmheartmusic

Recommended Posts

Kul att du tittar in och läser mitt inlägg!

 

Svårt att hitta musik till din film? Låter det inspelade ljudet kanske lite dovt?

 

Jag har jobbat med filmmusik och mixning i ca fyra år nu. I många år innan detta har jag sysslat med musik på andra vis, exempelvis i ett par olika band, samt inspelning som hobby!

 

Oavsett om det handlar om skräddarsydda orkesterarrangemang, ambient, dokumentärmusik och postrock eller helt enkelt en simpel trudelutt på gitarr, så går det att fixa! Jag gör även ljudputs om ert inspelade ljud inte låter så roligt eller om en jobbig fläkt kom med i bakgrunden, jag konsulterar folk om hur de ska tänka när de väljer musik till sina filmer, samt göra enklare varianter av folie (exempelvis bakgrundsljud, bilar som åker förbi, fåglar och gräsklippare).

 

Hör gärna av er till recultcha@gmail.com eller besök http://www.recultcha.com

Det går bra att göra allt från att ställa frågor till att bara säga hej, be om kostnadsförslag eller styra upp möten!

 

Mvh, Jimmy Hertzman

Recultcha film score

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...