Gå till innehåll

Söker Redigering till intressant Intervju projekt


Liv

Recommended Posts

Hej

 

Jag har samlar intervjuer i ett års tid men inte publicerat nåt av det eftersom jag fastnat i redigeringsfasen. Jag behöver hitta nån/några som kan hjälpa till med detat att få ut det till världen!

 

Intervjuerna är filmade i olika kameror och med lite oika utrustning/ljud. De jag intervjuat är olika intressanta relativt stora personligheter inom den alternativa rörelsen text Davd Wolfe. Michael Tellinger, Nakho Bear mfl. Sammanlagt har jag ca 10 olika intervjuer - fantastiskt material och dessa behöver komma ut för folk att bli inspirerade av.

 

Vem kan hjälpa mig? Vem är pepp? Vad skulle det kosta?

 

Behöver nån som kan både ljud, format, bild synk och publicering. Personen måste också vara engagerad på nåt sätt, medveten, i att sprida budskapet detta handlar om. Gärna med ett artistiskt kreativt nyskapande öga.

 

Hör av dig/er till mig ! :)

 

Varma hälsningar

 

Liv Lu

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag föreslår att du berättar var i landet du och dina inspelningar finns, hur många timmar inspelat råmaterial du har samt hur många minuter färdigredigerat material du förväntar dig att få ut av det. Och vad ska du göra sedan? Att sälja visningsrättigheter är svårt, så om du planerar att skänka bort visningsrättigheterna så vill jag tipsa om föreningsdriven lokal-TV. Det är dit jag skänker bort visningsrätten till mina nollbudgetfilmer.

 

Ett alternativ vore att du försöker hitta filmare med samma inriktning som du själv. Jag känner några i Malmö, men samtidigt har jag ingen aning om var i landet du befinner dig.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...