Gå till innehåll

MYR - Trailer, långfilm, dramathriller


LudwigHenricson

Recommended Posts

Hej!

Efter 3 års arbete med långfilmen MYR som jag regisserat kan vi nu äntligen visa upp en första glimt av vad som komma skall. Enjoy!

 

SE TRAILERN:

 

SYNOPSIS

En ung man, bror och son - Alexander, lämnar sin lantliga hemstad i följeslag av långtida vänner på jakt efter undanflykt från gamla dilemman.

 

En lång tid har gått sedan de alla var samlade och att röra om det vatten som börjat stillna kan få oförutsedda konsekvenser för deras äventyr. Tillsammans finner de sin väg norrut på en oväntad rutt, där gamla sår börjar tära i deras vänskap.

 

Allt eftersom de slitande krafterna växer sig starkare tvingas Alexander allt närmare en sanning han har sedan länge förträngt, med sin oändliga kärlek för Emilia Parke som ledstjärna genom de mörka utmaningar han står inför.

 

--

För mer om filmens utveckling och var den kommer gå att se

Facebook: https://www.facebook.com/MYROFFICIALFILM/

--

 

:)

 

/Ludwig

Länk till kommentar
Share on other sites

Spännande, spännande. Och bra med en trailer som inte avslöjar en massa viktiga skiften i handlingen!

 

 

Spoiler: Och detaljen att han inte sa ett ord väckte all min nyfikenhet och intresse. Det var smart upplagt.

 

Om jag ska ge någon konstruktiv kritik så är det att jag hade skippat det sista avslöjandet i trailern,

för innan dess hade jag bara frågor, men det gav ett sorts svar. Men, det kanske bara är min smak...

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...