Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Tänkte starta en Studiecirkel i Stockholm!

Nybörjare
    Reg.datum
    apr 2017

Standard Tänkte starta en Studiecirkel i Stockholm!

Hej mitt namn är Jon, jag är filmintresserad person som vill försöka få ihop en studiecirkel som filmar tillsammans. Mina främsta intressen är manus, regi och klippning men jag har även skådespelat.

Min tanke är en grupp som tillsammans gör kortfilmer, intervjuer, sketcher, web-serier, musikvideor m.m. och lägger ut på en kanal på Youtube, lite som Adult Swim eller College Humor. Alla välkomna att vara med oavsett vart dit intresse ligger, skriv en liten rad nedan om det låter skoj!

Besatt medlem ghijohanssons avatar
    Reg.datum
    sep 2012

Standard

Jag hoppas du varit i kontakt med studieförbunden. De kan nämligen erbjuda gratis lokal. Obs dock att det kräver minst 4 deltagare per sammankomst samt att du har persondata för samtliga deltagare.

Frågar du samtliga studieförbund så är sannolikheten relativt stor att någon av dem kan erbjuda lokal nära din bostad. Och de kan kanske även hjälpa dig att värva deltagare.

Nybörjare
    Reg.datum
    apr 2017

Standard

Citat Ursprungligen postat av ghijohansson Visa inlägg
    Jag hoppas du varit i kontakt med studieförbunden. De kan nämligen erbjuda gratis lokal. Obs dock att det kräver minst 4 deltagare per sammankomst samt att du har persondata för samtliga deltagare.

Frågar du samtliga studieförbund så är sannolikheten relativt stor att någon av dem kan erbjuda lokal nära din bostad. Och de kan kanske även hjälpa dig att värva deltagare.
    Ja precis, jag var med i en liknande studiecirkel tidigare som tyvärr föll ihop så det var så jag fick tanken att försöka starta en egen.