Gå till innehåll

Importera många clip till premiere pro 5.5 mm


Tomas film

Recommended Posts

Hej! Vänner

 

Har märkt att jag inte längre kan importera många clip samtidigt till ett PP projekt.

Vill minnas jag kunnat detta tidigare (har varit sjuk en längre tid och varit från projekten) genom att markera alla och ge kommando import folder.

Dock ratades ju loggfiler eftersom det är mest MFX Canon filer jag använder men det saknar för mig betydelse så länge jag får in själva videofilen.

Import folder knappen är släckt och jag får gå tillbaka i hela rotschemat och ta varje enskild videofil separat, tar mycket onödig tid.

 

Jag har PP 5.5 sedan länge på PC:n och har för ett tag sedan ändrat system från windows 7 prof. till windows 10.

Det kan kanske ha betydelse då pp 5.5 kom långt tidigare.

I övrigt tycks dock allt fungera.

 

Har för avsikt att uppgradera PP till senaste version och kanske även slå till med AE för att försöka lära mig lite om detta men jag vil ju inte få samma problem fortsättningsvis.

 

Tacksam för svar

 

Bästa hälsningar till alla

Tomas

Länk till kommentar
Share on other sites

Hej! Igen

 

Nu har jag provat att dra in mina klipp via mediabrowsern.

Mov filer och något annat format går bra men tyvärr inte MFX filer från min Canon.

Kommer jag säkert kunna lösa detta om jag uppgraderar till senaste PP i mitt Win 10 system?

Tacksam för svar

 

 

Bästa hälsningar

Tomas

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...