Gå till innehåll

Jag skriver manus på beställning!


Namnet

Recommended Posts

Jag såg att det fanns ett behov av att köpa kortfilmsmanus och liknande. Själv älskar jag att skriva manus och har även lite utbildning inom området. Jag har skrivit flera manus själv, i långfilmsformat, kortfilmsformat, dokumentärt och reklamformat.

 

De manus jag har skrivit är främst för min egen del. Vissa har jag förverkligat och filmat själv. Eftersom att jag skriver såpass ofta och mycket så tänker jag att jag lika gärna kan skriva åt andra också. Värt att nämna är att jag har varit med i flera produktioner i roller som regissör, foto, ljud, klippare, grading, FAD, producent och manusförfattare såklart. Detta tänker jag kan vara en bra erfarenhet eftersom att jag då har koll på hur jag kan anpassa manusen efter t. ex. filmbudget, effekter och andra önskemål.

 

Hur som helst, vill du köpa ett kortfilmsmanus av mig så säg till! Jag skriver gärna på beställning, ni kan ha en idé, ämne, genre, scen m.m. som jag ska anpassa mig efter, eller så låter ni mig ha fria händer och skriva om vad jag vill. Ni kan även välja hur lång filmen ska vara. Helt enkelt är jag väldigt flexibel och ni kan ställa krav på mig.

 

Är du intresserad så skicka ett PM till mig!

 

Mvh

 

Namnet

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...