Gå till innehåll

Hjälp att konfigurerar Skivmeny knappar - Adobe Premier Elements 10


Bravo

Recommended Posts

Hej,

 

Detta är min första post, jag ställde en fråga till min svåger som är medlem på forum och han sa att det bästa ställe för att få svar på mina frågor är här. :D

 

Jag använder mig av Adobe Premiere Elements 10 och har några funderingar angående DVD Meny.

 

Jag bearbetar just nu en DVD med filmer från gamla VHS och har blivit färdig med redigeringen och jag byggde Skivmeny från en färdig mall.

 

Jag satt en Stoppmarkör efter varje delen av filmen för att det ska komma tillbaka till Huvudmeny när den valda video har spelats klart, den fungerar som jag vill.

 

Mitt problem är att jag har en knapp som heter "Spela Upp" för att kunna se hela DVD i sin helhet utan att komma tillbaka till Huvudmeny efter varje vald del av filmen.

 

Någon som vet hur man gör det? En knapp för att spela upp hela DVD:n och separata knappar för att kunna välja separata delar av filmen och sedan komma tillbaka till Huvud Meny på slutet an dem.

 

Mall som jag valde på Skivmeny heter "Släktminnen".

 

Tack på förhand! ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

När problem gäller ett visst redigeringsprogram så brukar man få bäst svar om man använder forumet för just det programmet. Då jag själv ibland använder forumet för Premiere Elements så vet jag att där brukar finnas hjälpsamma människor.

 

Nej, jag saknar svar på ditt problem.

Länk till kommentar
Share on other sites

När problem gäller ett visst redigeringsprogram så brukar man få bäst svar om man använder forumet för just det programmet. Då jag själv ibland använder forumet för Premiere Elements så vet jag att där brukar finnas hjälpsamma människor.

 

Nej, jag saknar svar på ditt problem.

 

Jag satt frågan där men dem kan inte heller det :-(

 

Jag hörde att det är möjligt att göra det på Pinnacle Studio 20, jag vill inte köpa det utan att vara säker att det går att göra det jag vill.

 

Jag vill veta vilken mjukvara som klara av det med knappar, jag vet att det är möjligt, visa DVD filmer fungerar på det sättet.

 

Kan det vara så att det är en mjukvara som är gjorda för endast DVD Menyer?

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...