Gå till innehåll

The Brigde - Kortfilm om en rysk soldat under andra världskriget


Movieovie

Recommended Posts

Tempo, tempo, tempo, alldeles för sega action sekvenser. Händelseförloppet var väldigt förvirrande, speciellt mot slutet då tysken slår ryssen medvetslös och drar in henne i en buske(spoilers). Nästa klipp kommer ryssen ut ur busken, vad hände med tysken? Det var en scen där man ser och hör en modern bil köra förbi, den borde tas om eller skippas. Får en känsla att det inte fanns någon plan innan ni gick ut och började spela in, ni hittade på lite vart efter. När det gått några timmar och det började bli mörkt blev skådisarna hungriga och en av dom frös , då gick ni hem. Det ända positiva jag kan säga är rekvisitan uniformerna och mp femman och geväret. Om du har kvar matrialet, försök klippa om den till ungefär hälften.

Länk till kommentar
Share on other sites

Haha, jo tyvärr var det lite så som du säger. Jag slutade mitt jobb vid 3 och "tysken" började vid 6 så vi hade alldeles för lite tid för detta! Och till helgen hade snön förstås smält bort. Till nästa projekt ska jag se till att det finns mer tid och ett riktigt manus att följa så blir det förhoppningsvis lite bättre! Det var tur att uniformerna fungerade i alla fall, jag var rädd att de skulle se lite för hittat-något-på-tradera aktiga ut. Men då kan jag använda dem igen i alla fall =)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...