Gå till innehåll

Island road trip!


Magnuz

Recommended Posts

Hej!

 

Det här är verkligen inte typen av videos jag brukar ladda upp men jag och min flickvän åkte till Island och gjorde en Island Road Trip video! Det är nästan som en lite guide om man vill göra en road trip själv där. Vi berättar och visar kartor vart vi åkte och vad vi gjorde varje dag. Kartorna kan man också ladda ner i beskrivningen :) Jag är ganska nöjd med resultatet trots den enorma längden på den :p

 

Hälften är filmad med en Gopro hero 4 och hälften med en Gh4, 12-35mm.

 

Så om ni är sugna på att åka till Island kan ni kolla in denna video :)

 

Länk till kommentar
Share on other sites

Nästan all musik är köpt på http://www.premiumbeat.com

Tack för ditt svar. Köper jag 10 låtar blir det 500 dollar och det blir för mycket för mina enkla produktioner. Youtube är så petiga så att fri musik från Vegas katalogen flaggas som intrång av copyright, Hos Vimeo får jag aldrig anmärkning på musiken.

Du hade valt många bra låtar.

Länk till kommentar
Share on other sites

Tack :) Ja, det är rätt dyrt men jag tyckte om musiken så jag köpte låtarna :) Och ja, Youtube har blivit extremt petiga vad gäller ljudbiten. Youtube har ju ett verktyg där du kan ladda hem låtar från direkt från Youtube som du får använda i dina videos :) Vissa är det bara att använda medan vissa måste man uppge upphovsrättsmannen samt låttitel i beskrivningen. Men det står ju vilka låtar det gäller :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...