Gå till innehåll

Duktig, billig VFX-artist sökes för kortfilmsprojekt.


JonathanJohansson89

Recommended Posts

Hej

 

Jag håller på med en kortfilm som nästan är färdigklippt, men i min kortfilm har jag scener som innehåller visuella effekter, enligt mig både enkla och svåra sådana och trots att jag har After Effects, kanske min dator inte klarar av allt med minnen och grafik, vet jag inte om jag kommer att greja att fixa mina visuella effekter rätt på egen hand och därför behöver jag en kunnig som kan hjälpa mig med visuella effekter till några av mina scener.

 

Jag bor i Tranås och det skulle vara bra om det var någon som bor i Jönköpings eller Östergötlands län som skulle kunna hjälpa mig. Men så länge det fungerar att samarbeta på långt håll spelar det faktiskt ingen roll var ni bor.

 

Detta vill jag heller inte ska bli fört dyrt men betalning ingår efter diskussion och överenskommelse.

 

Mejla mig på jonte_johansson89@hotmail.com eller smsa eller ring mig på nummer 0737027217 om någon är intresserad, så kommer jag att berätta mer om min kortfilm.

 

Mvh Jonathan.

Länk till kommentar
Share on other sites

"Duktig, billig"...;)

 

Det behöver ju inte vara en motsättning, är projektet inte kommersiellt - har en viss "höjd"; alltså känns som att det kan bli något bra, idén är god osv. etc. så är det ju bara en bonus att få något betalt alls.

 

Tyvärr är det ju inte många såna projekt som florerar riktigt, och de flesta som gör såna här trådar brukar hålla tillbaka på detaljer - vilket är tråkigt. Har man inga pengar, så pitcha lite! Och beskriv, mer. Skulle mycket väl kunna tänka mig att hjälpa till förutsatt att det är "rätt" projekt, men det vet jag ju inte.

 

Lite som att lägga ut en jobbannons där man söker "En industriarbetare som klarar både enkla och svåra uppgifter", och sedan förlitar sig på att alla som passar in på den beskrivningen ska höra av sig :e

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...