Gå till innehåll

Musik till filmprojekt mm


elias91

Recommended Posts

Hej, hoppas jag inte bryter mot någon regel men hittade ingen bättre rubrik att lägga detta under.

 

Jag är en kompositör som har skrivit musik till diverse projekt men på senare tid mer fokuserat på musik till film och trailers. För att gå rakt på sak så undrar jag:

 

* Jag håller på att sätta ihop en "showreel" där jag skriver musik till filmscener i olika genres. Har någon av er några scener där det bara finns dialog och ljudeffekter men ingen musik i? Skulle vara tacksam om ni vill dela med er av detta i så fall då det är svårt att hitta originella klipp!

* Om ni håller på med någon film eller liknande och behöver musik skrivet till detta så är jag nu inte uppbokad med (så mycket) andra projekt. Så hör gärna av er i så fall i privat meddelande här eller här i tråden så kan vi prata mer.

 

Min mer orkestrala musik kan hittas på Soundcloud eller YouTube om ni är intresserade. Vill ni ha resumé så kan jag skicka det privat.

 

Tack på förhand!

 

/Elias

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...