Gå till innehåll

Best Director nominering i Madrid International Film Festival


PabloFernandez

Recommended Posts

Hej Jakob.

Än så länge finns det inget sätt att se filmen i Sverige men vi söker distribution.

Skulle den komma in i Stockholms Film Festival kan man se den där men ingen aning om den kommer in.

Triangulo ligger på is av många anledningar. Tror inte den kommer någonsin avslutas. Lyckades aldrig hitta tillräckligt med 3D folk för att göra det. Men det är inte BARA på grund av det.

Jag satsar på långfilm nu och är igång med min andra. Kan inte tänka mig att gå tillbaks till kortfilm.

Länk till kommentar
Share on other sites

Triangulo ligger på is av många anledningar. Tror inte den kommer någonsin avslutas. Lyckades aldrig hitta tillräckligt med 3D folk för att göra det. Men det är inte BARA på grund av det.

Jo, jag gav upp hoppet för länge sedan, men det är alltid kul att veta vad som hände med filmer man jobbat på. Det är inte första gången jag jobbat på en film som aldrig blivit färdig, och oftast får man aldrig veta varför. Att du har valt att gå vidare har jag full förståelse för. En del projekt visar sig vara en död klump när man kommer till efterarbetet, och då är det bäst att begrava den och inte blicka bakåt.

 

Ha det gott!

/Jakob

Länk till kommentar
Share on other sites

Ja. exakt. Framförallt när man gjort en långfilm efteråt som man känner är närmre det man faktiskt vill göra. Då känns det inget kul att gå tillbaks till en kortfilm som man varken är riktig nöjd med och som man veta kommer kräva hundratals, tusentals timmars arbete för att avsluta. Den tiden lägger jag hellre på nästa långfilm.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...