Gå till innehåll

Musikvideo Stockholm


pardonme

Recommended Posts

Hej, jag är helt ny här!

 

Jag tänkte kolla läget efter någon skön person som skulle vara intresserad av att göra en musikvideo som ett roligt sommarprojekt.

 

Jag har ingen erfarenhet av att filma eller skriva manus. Min tanke är också att leta upp någon dansare för huvudroll så fort jag hittat någon som vill filma.

 

Min idé är att göra något liknande Nicky Romero - Toulouse, se länk, fast i Stockholm och lite gladare med sommarkänsla:

 

En bra förutsättning är förstås att man iaf diggar låten litegrann och att man är villig att göra det här gratis.

https://soundcloud.com/eric_green/addiction

 

OM videon sedan på något sätt skulle generera några slags pengar så kommer vi såklart se till att vi har en deal där vi delar på kakan, men först och främst gör jag det här för att det vore extremt roligt! =)

 

Är detta något för dig? Bifoga arbetsprov i ett mail så hörs vi mailvägen till att börja med.

 

antej85@gmail.com

 

Med vänlig hälsning

Andreas

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...