Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Vill göra dokumentärer och sketcher med humor och budskap!

Nybörjare
    Reg.datum
    nov 2015

Standard Vill göra dokumentärer och sketcher med humor och budskap!

Hej! Är en kille på 23 år som precis flyttat till Uppsala, söker människor som vill skriva, filma och skapa dokumentärer/sketcher/kortfilmer med mycket humor och ett djupare budskap. Samhällssatir och sådant som får folk att tänka efter. Har en stor förkärlek till naturen, djur och människor som individer, älskar äventyr, teater och att träffa nya människor! Har väldigt mycket energi och är oftast mycket optimistisk, intresserar mig både för att filma, för- och efter-arbetet och skådespeleriet. Hör av dig om du går i samma tankar och vill smida lite idéer! :)

Med värme
    Martin

Besatt medlem Pehrbaus avatar
    Reg.datum
    jun 2005

Standard

Välkommen till forumet!

Du verkar ha breda intressen och jag hoppas att du hittar personer som passar in med din profil. Innan du hittar någon att samarbeta med kan du ju börja själv och hitta lämpliga ämnen inom ditt intresseområde.

Jag tror att du kommer att trivas i forumet Woodoo där det finns medlemmar med intressen inom alla områden och med kunskapsnivåer från nybörjarstadier till det mest avancerade. Alla ämnen med anknytning till video är av intresse och ingen fråga är för dum för att ställas. Min erfarenhet här på forumet är att frågor besvaras på ett konstruktivt sätt i vänlig ton. Det är klart att det ibland uppstår detaljdiskussioner om detaljer som ibland kan "hetta till" - dock ibland bara med uppfriskande och kanske roande inslag för den oinvigde eller mycket väl insatte läsaren.

Ett trivsamt forum som jag hoppas att du snabbt känner dig hemma i!

Pehr i Skanör
    "Kill your Darlings!" = Undvik dina bästa klipp för du är ändå ensam om att gilla dem.