Gå till innehåll

Lögnerna ( komedisketch)


Recommended Posts

Okej, jag ska ge dig lite kritik :) För det första, tänk på ljudnivåerna. Jag personligen tycker att jag hör skillnad mellan de olika sketcherna. Vet inte heller om du har gradat/färgkorrigerat något men vissa bilder känns väldigt blåa. Vet inte om du vill ha det så eller om det är fel inställd vitbalans :) Tänk även på exponerningen, till exempel på bilden då du/han gör armhävningar, den är överexponerad. Försök även att ha samma format, när man ser timelapsen när det blir vinter är ju bilden mindre. Och är det 3 eller 4 sketcher? :p börjar det en ny efter timelapsen eller är det samma?

 

Det var det som jag ser att du kan göra bättre! Första, andra och tredje sketchen har man ju sett bilder på x-antal gånger så dom är inte så originella men jag har aldrig sett dom på film tidigare. Fortsätt att öva med kamera så blir det bara bättre!

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...