Gå till innehåll

editor sökes


truxmam

Recommended Posts

Hej allihopa!

Jag har filmat en kortfilm och är nästan klart med ljudet.

Nu behöver jag hitta någon erfaren editor till "the final cut".

Jag har klippat flesta av filmen på ADOBE PREMIERE och det går bra men det känns att någon talangfylld editor kan göra skillnad.

Filmen heter "Goda vänner" och det mesta är filmad i Slottskogen. Dialogen är på svenska.

Kontakta mig gärna så kan vi stämma möte.

Tusen tack!

Miguel

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag klippte nyss en film som ett gäng hade gjort och ville ha den ut på bio. Dom hade sin festivalversion på YouTube, men den hade grova berättartekniska fel, så när jag klippte om den insåg dom att filmen blev tio gånger mer publikvänlig. Det ger altså dom en möjlighet att klippa om sin och justera den efter vad jag föreslår, utan att vi behövde resa och träffas.

 

Bara en möjlighet att tänka på.

Länk till kommentar
Share on other sites

Icke Göteborg icke. Jag bor långt borta. Gissar även att du söker assist för timingsosäkerhet. Det jag känner till är berättarteknik. Men som jag sade, om filmen är upsatt på YouTube blir folk helt säkert mycket nyfikna på att försöka hitta fel att föreslå lösningar. För filmskapare är det tom. intressantare än att se en perfekt klippt film färdig.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...