Gå till innehåll

Skådespelares söker en partner för framtida filmprojekt tillsammans SKÅNE


mikaelrotactor

Recommended Posts

Hejsan!

 

Mitt namn är Mikael Roth och jag är en erfaren skådespelare ifrån Malmö. Jag undrar om det skulle finnas ett intresse att samla ihop ett gäng med olika filmskapar kompetenser. Då jag älskar film, men då jag helst föredrar att stå framför kameran så skulle det varit kul att få skapa kontakt med folk som har goda kunskaper eller ett stort brinnande intresse för film och som vill satsa på olika filmprojekt och eventuellt skicka in filmer till någon filmfestival. Jag har en del kunskaper av att komma på idéer och bollar gärna idéer med någon som drömmer om att få göra film tillsammans. Då jag är skådespelare så ser jag mig helst framför kameran, men detta inlägget syftar på att om folk skulle vara intresserade av att satsa på spännande filmprojekt där vi alla som är med får en del av kakan. Jag söker inte enbart någon som bara vill tjäna på det, utan söker mer efter en person som skulle vilja jobba och skapa film tillsammans som en partner/vän. Hade varit kul tycker jag. Då jag gillar Skräck, Thrillers, Action och mörka psykologiska drama filmer så är det den sortens film jag främst vill jobba med.

 

Är du en person som har ett brinnande intresse för film och som skulle vilja ha en skådespelare/samarbetspartner till olika filmprojekt så hör av dig. Ser helst att folket bor omkring Skåne, då jag själv bor i Malmö.

 

Hoppas höra ifrån någon!

 

Mvh

Mikael Roth

 

Lite klipp vad jag tidigare har gjort

 

Showreel: https://www.youtube.com/watch?v=fzXA-Gz6asA

Länk till kommentar
Share on other sites

Jaha du, polisen från 10.000 timmar. Du har en bra utstrålning. Mitt emellan Paul Walker och Seann William Scott.

 

Jag bor inte i Sverige, men tänker exakt som du och vill åtminstone bidra med vad jag kan från utomlands. Jag har startat ett projekt exakt för skådisar som du (eller regissörer och andra). Det går ut på att erbjuda seriöst ambitiösa manus som kan filmas med 3-5 skådisar på en enda inspelningsort. Om du vill kan du kolla in ett manus (linken) som är en blandning av Reservoir Dogs och Saw. Det är meningen att man skall så bekymmerslöst som möjligt kunna filma hur många tagningar som helst och ta den tid det tar, skapa ett i ögonfallande skönt filmspråk och trygga skådisinsatser. Och göra ett namn för sig, utan att behöva vänta på att bra projekt dyker upp, som kanske aldrig dyker upp. Därför är allt placerat i en vanlig lägenhet. Det är exakt den stil som du beskriver att du har passion för. Man får gärna översätta texten till svenska, men kör man med engelskan har man naturligtvis fördelar av det på internationella festivaler.

 

En början på din förfrågan i alla fall. Kul och spännande.

 

https://studios.amazon.com/projects/88659

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 1 månad senare...

Hej kan vara intereserad av detta har mest stått bakom kameran, och skrivit lite manus , gjort en kortfilm, men kan tänka mig stå framför också , befinner mig mellan laholm och bjärehalvön(skåne)

har du nån mail eller sida jag kan nå dig

mvh

Fredrick

Länk till kommentar
Share on other sites

Hejsan Fredrick!

 

Jag har inte varit här på ett tag men du kan nå mig på denna mail: mikaelroth.actor@gmail.com Hade varit kul att komma fram till ett samarbete. Jag har själv mest kunskap som skådespelare men är bra på att komma fram till idéer och annat. Hör av dig så kan vi prata mer.

 

/ Mikael Roth

Länk till kommentar
Share on other sites

Hejsan Fredrick!

 

Jag har inte varit här på ett tag men du kan nå mig på denna mail: mikaelroth.actor@gmail.com Hade varit kul att komma fram till ett samarbete. Jag har själv mest kunskap som skådespelare men är bra på att komma fram till idéer och annat. Hör av dig så kan vi prata mer.

 

/ Mikael Roth

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...