Gå till innehåll

Specialeffekter i Cirkeln


Stenens

Recommended Posts

Ja såg Cirkeln nyligen, vilket jag måste måste säga är en fantastisk film rakt igenom! Men det som jag blev mest impad av var alla coola effekter som de hade. Måste ha kostat en hel del va? Någon som vet vad hela produktionen gick på? Och om ni inte har sett den än så kan jag rekommendera att ni gör det snarast! Cirkeln (textad) på SF Bio - film, trailer, boka biljetter

Länk till kommentar
Share on other sites

Bra, snygg och utan hysteriskt tempo. Var inte helt såld på sista slutscenen, den svarta röken var inte klockren.

Rätt dyr, om jag minns rätt ca 40 milj - frågan är om det blir nån till eftersom den tyvärr inte verkar dra publik nog.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag tyckte att den svarta röken som kommer när hon hamnar i badkaret var väldigt bra gjort. 40 miljoner låter vansinnigt mycket! I alla fall för att vara en Svensk film. Men det kan man nog förstå då den var så välproducerad.

 

Jag tror att det garanterat kommer att komma två uppföljare. Den är ju fortfarande på topplistan på SF och jag tror att många fortfarande går och ser den. Vi får hoppas!

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...