Gå till innehåll

Volym åker upp o ner i Adobe P.


Nicke1604319939

Recommended Posts

Adobe premiere elements 13

 

Tar jag upp ljudmixningsrutan ser man volymreglaget åka upp och ner som det vill. Och det kvittar för övrigt vad jag ändrar i den rutan så ändrar det tillbaka sig själv. Kan tex inte välja bort nåt ljud där utan att det kommer tillbaka, kan inte sänka nåt ljud utan att det höjs tillbaka. Kan inte höja nåt ljud utan att det sänks tillbaka. Kort sagt inget funkar i den rutan. Har jag utan att veta om det råkat klicka i rutan "se till att inget i programet funkar"?

Har aldrig ens varit i närheten förut att bryta sönder en orginal-CD. Sätter mig i bilen och drar iväg en sväng nu för att undvika det. Är så förbannad så jag skakar.

Länk till kommentar
Share on other sites

Har sökt på keyframing men inte riktigt förståt det i programmet. Tror inte det är en bugg då det funkade förut. jag löste det igår, på ett omständigt sätt dock. Har postat på ett annant forum om hjälp också. Får se hur det går. Uppdaterar när/om det löser sig. tack för era svar.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 månader senare...

Tänkte bara snabbt uppdatera. Hade på nåt sätt nånstans i burken (inte i progget) aktiverat så att alla musrörelser styrde reglagen i Adobe. Minns inte ens nu exakt var jag löste det, men klickade bort en ruta med typ "mouse movements" nånstans.

Det hade alltså inte med Premiere att göra.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...